Monday, July 14, 2008

BRAND BRAND BRAND (aan jou sagte harde teerheid, I)

jy koop pampoen in my daaglikse spieël
met sagte teerheid
jy kook pampoen in my daaglikse spieël
met harde teerheid
jy eet pampoen in my daaglikse spieël
met gebluste teerheid
jy kak pampoen in my daaglikse spieël
met ontwapende teerheid.

gewapende helder rooi tafeldoek
tafel sweefdryf in die middel van die son wit see
windstil
die reuk van die panty
wat jy deur die voorruit goei
tref die VW se blou sit plek.

halfmaan
sagte oranje pampoen, gesmeer met
‘n silwer mes met ‘n geronde punt
oor jou pubieke krulle
wang op gepof, kouend
pampoen wat droog oor vagina
twee heilige kaal vigure
lê geslagsdeel oop
sweterig, mens nat
in die oond van die dag
klaar gebid
wagtind in hul droom asemhaling
dat die gode hul sal aanbid
vas-klouend aan mekaar
met gebluste lus vingers
met die ongeloof van die laaste bietjie see
wat die sand ontmoet
en patrone los…
boom ringe oor vel

skêr sny deur haare
branders breek deur die spieël
pampoen stoom rys uit die ou ronde pot
pampoen reuk
kop aan kop verkeer
honde fok
twee naalde kokers paar
Dafni! Dafni! Dafni!
My kamer is die tempel van Delphi
met die reuk van pampoen teen die plafon.


~~~~~~~~ - © Sjaka S. Septembir, Des. ‘98

Gepubliseer in Cybervaseline #5

No comments: