Saturday, December 15, 2007

in en uit en in

bleek koffers versier die ingang
na myself,
die ingang wat nie myne is nie
dit wat behoort aan elkeen
Bestudeer die koffers want hul behoort aan jou!
Kyk!
Een van die bleek koffers runnik
met die skop van ‘n plaag
….‘n ander is vol hande
vroue hande
so sag
yod
vroue hande van alle kleure
chinees, portugees, xhosa, zulu, afrikaner
fyn vingers, sommige met geverfde naels,
trou ringe
oop koffer vol
leë
vroue hande

om my draai ‘n skoppelmaai van oop en toe koffers!

Toe geknipte, gekleurde koffers, fill my UITGANG
draai om en sien!
gekleurde koffers fill my uitgang
elkeen van hul bult, loop amper oor
gevul
met geheime
koffers wat ek nog een dag gaan oop maak
daar by my agterdeur
in die sonnetjie
in die stilte van ewige dood
lê al my koffers
vol geheime.

© 2005, Sjaka S. Septembir

No comments: